تبلیغات
 دیزی نیوز، اخبارک درگوشی، دیزی کالا - بهترین روش مصرف میوه ها برای جلوگیری از چاقی

خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

درباره وبلاگ
About US


کاملترین وبلاگی که شما از هر موضوعی میتونید توش مطلب ببینید. دیزی نیوز، دیزی کالا، ورزشی، اخبارک درگوشی، تغذیه سالم و....
مدیر وبلاگ : سجاد زنگیه وندی

نظرسنجی
Poll

چه بخش هایی را به وبلاگ اضافه کنیم؟ پوسته وبلاگ را می پسندید؟





بهترین روش مصرف میوه ها برای جلوگیری از چاقی
نویسنده : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 08:54 ق.ظ نظرات ()
کارشناسان تغذیه می گویند اگر مصرف میوه به شکل درستی انجام نشود می تواند موجب چاقی شود. با ما همراه باشید.  به گفته اَبی لانگر، متخصص تغذیه در کانادا، همه چیز چاق کننده است و حتی میوه ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. وی برای نحوه درست میوه ها به منظور جلوگیری از چاقی، چند توصیه دارد. 
 
اولین توصیه وی این است که باید نسبت به مصرف میوه در هر وعده توجه داشت. وی مصرف دو وعده میوه در روز، در حدود نصف فنجان از برش و قطعات میوه نظیر توت ها، گیلاس ها و خانواده ملون ها نظیر هندوانه و خربزه را توصیه می کند. 
 
همچنین وی 
مصرف میوه را همراه با یک ماده خوراکی دیگر پیشنهاد می کند. به عنوان مثال ترکیب موز با کره بادام زمینی یا تخم مرغ آب پز؛ سیب با دو برش پنیر؛ و زردآلو تازه با مخلوط انواع مغزیجات. به گفته وی ترکیب این مواد مغذی، یعنی پروتئین با کربوهیدرات و چربی، به احساس سیری طولانی مدت کمک می کند. 
 
همچنین خوردن میوه های نظیر هندوانه و انگور که مملو از آب هستند، احساس پری بیشتری در شما ایجاد می کند. اینها میوه های هستند که افراد می توانند به اندازه یک کاسه در روز بخورند. 
 
منبع: مهر 
 کلمات کلیدی : دیزی کالا، دیزی نیوز نایسر دایسر پلاس با 43 درصد تخفیف 
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
جستجو
Search
آمار سایت
Statistics
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
امروز :
آخرین بروز رسانی :





Powered by WebGozar

صفحات جانبی
Extra Page
امکانات جانبی
Code